VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY WINGSHARE

 

IDENTIFIKAČNÉ ÚDAJE PREVÁDZKOVATEĽA PLATFORMY WINGSHARE

 

Obchodné meno: R&D AVIATION, s. r. o.

Sídlo: Hlavná 83/81A, 040 01 Košice – mestská časť Staré Mesto, Slovenská republika

IČO: 53 827 317

DIČ: 2121510292

IČ DPH: SK2121510292

Zápis: Obchodný register Okresného súdu Košice I, Oddiel: Sro, Vložka č. 51731/V

 

KONTAKTNÉ ÚDAJE PREVÁDZKOVATEĽA PLATFORMY WINGSHARE

 

Adresa na doručovanie: Hlavná 83/81A, 040 01 Košice – mestská časť Staré Mesto, Slovenská republika

KONTAKT E-mail: fly@wingshare.sk

KONTAKT telefón: +421 907 958 588

WEB: https://www.wingshare.sk/

 

Adresa, na ktorej môže spotrebiteľ uplatniť reklamáciu alebo sťažnosti:

Adresa na doručovanie: Hlavná 83/81A, 040 01 Košice – mestská časť Staré Mesto, Slovenská republika

KONTAKT E-mail: info@wingshare.sk

(ďalej len ako „Predávajúci“)

 

ČLÁNOK I.

VŠEOBECNÉ USTANOVENIA

1.1. Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len ako „VOP“) upravujú vzájomné práva a povinnosti Predávajúceho a kupujúceho (ďalej len ako „Kupujúci” alebo „Zákazník“), vzniknuté zo zmluvného vzťahu na základe kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi Predávajúcim a Kupujúcim na diaľku na časovo obmedzené využitie služieb (ďalej len ako „Kúpna zmluva“) prostredníctvom internetovej stránky https://www.wingshare.sk/ (ďalej len ako „WINGSHARE“) a sú jej neoddeliteľnou súčasťou.

1.2. VOP ďalej upravujú práva a povinnosti Predávajúceho a Kupujúceho (ďalej spolu len ako „Zmluvné strany”) pri realizácii Kúpnej zmluvy prostredníctvom platformy WINGSHARE a ďalšie s tým súvisiace právne vzťahy.

1.3. Zákazníkom (Kupujúcim) môže byť každá (i) fyzická osoba spôsobilá na právne úkony, (ii) fyzická osoba – podnikateľ alebo (iii) právnická osoba, ktorá prejavila záujem nakupovať tovar (darčekový poukaz) prostredníctvom platformy WINGSHARE, a za tým účelom vyplnila a odoslala elektronickú objednávku, čím vstúpila s Predávajúcim do zmluvného vzťahu. V prípade, ak v záväznej objednávke určí Zákazník osobu, ktorej má byť objednaný tovar doručený v súlade s článkom VI týchto VOP (ďalej len ako „Oprávnená osoba“), táto Oprávnená osoba vstupuje s Predávajúcim do zmluvného vzťahu. Uvedenie údajov Oprávnenej osoby v rozsahu: meno, priezvisko, e-mailová adresa, adresa na doručovanie a kontaktné údaje v záväznej objednávke sa považuje za splnomocnenie Oprávnenej osoby na prevzatie objednaného tovaru. Oprávnená osoba má v tomto prípade povinnosť objednaný tovar prevziať.

1.4. Kúpnou zmluvou uzatvorenou na diaľku sa rozumie zmluva uzatvorená medzi Predávajúcim a Kupujúcim výlučne prostredníctvom záväzného objednávkového formulára zverejnenom na platforme WINGSHARE, t.j. prostriedkom diaľkovej komunikácie bez súčasnej fyzickej prítomnosti Zmluvných strán. Uzatvorením Kúpnej zmluvy sa Predávajúci zaväzuje dodať Kupujúcemu objednaný tovar za podmienok uvedených v týchto VOP a Kupujúci sa zaväzuje zaplatiť za tento tovar dohodnutú kúpnu cenu, s ktorou sa riadne oboznámi pred uzatvorením Kúpnej zmluvy.

1.5. Tovarom sa na účely týchto VOP rozumie darčekový poukaz (t.j. poukaz na úhradu platby Predávajúcemu v hodnote špecifikovanej na poukaze, určený na časovo obmedzené využitie služieb), a to v hodnote a v špecifikácii, v akej je zverejnený na platforme WINGSHARE. Každý darčekový poukaz je platný len po dobu, ktorá je uvedená na darčekovom poukaze. Zakúpený darčekový poukaz sa vyhotovuje v elektronickej forme s vygenerovaným kódom, ktorý Predávajúci zasiela na e-mailovú adresu uvedenú v objednávkovom formulári a zároveň sa v listinnej forme zasiela na adresu uvedenú v objednávkovom formulári.

1.6. Všetky objednávky vytvorené prostredníctvom platformy WINGSHARE realizuje Predávajúci samostatne, a nespolupracuje s inými subjektami a/alebo spoločnosťami, ktoré by v jeho mene spracovávali objednávky. Akákoľvek ponuka od inej konkurenčnej spoločnosti s poukazom na platformu WINGSHARE je považovaná za podvodné jednanie a zneužitie dobrého mena Predávajúceho a jeho domény WINGSHARE.

1.7. Všetky vzťahy vznikajúce medzi Predávajúcim a Kupujúcim, ktoré nie sú upravené týmito VOP, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len ako „Obchodný zákonník“). Ak je Kupujúci spotrebiteľom v zmysle § 52 ods. 4 zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len ako „Občiansky zákonník“), t.j. je fyzickou osobou, ktorá pri uzatváraní a plnení Kúpnej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti, riadia sa vzťahy neupravené týmito VOP príslušnými ustanoveniami Občianskeho zákonníka, Zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ako Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku“), Zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov (ďalej len ako Zákon o ochrane spotrebiteľa“). V prípade, ak v týchto VOP nie je výslovne uvedené inak, tieto VOP sa riadia ustanoveniami Obchodného zákonníka. V prípade, ak je v týchto VOP výslovne uvedené, že sa ustanovenia vzťahujú na spotrebiteľa, nevzťahujú sa tieto ustanovenia na fyzické osoby podnikateľov ani na právnické osoby. Tieto VOP sa riadia zákonmi Slovenskej republiky. V prípade, ak Kupujúci vstúpi s Predávajúcim do zmluvného vzťahu, akékoľvek spory vzniknuté v súvislosti s Kúpnou zmluvou, ktorej prílohou sú tieto VOP, budú riešené výlučne podľa platných právnych predpisov právneho poriadku Slovenskej republiky.

1.8. VOP upravujú vzájomné práva a povinnosti Predávajúceho a Kupujúceho, ktoré vznikli v súvislosti alebo na základe Kúpnej zmluvy v rozsahu, v akom sa od nich Zmluvné strany neodchýlili. V Kúpnej zmluve je možné odchýliť sa od týchto VOP len v prípade, ak to bude obojstranne písomne dohodnuté, pričom za písomnú dohodu sa považuje aj odsúhlasenie zmeny prostredníctvom e-mailu, ktorý zadá Kupujúci pri objednávke. Odchýlne dojednania uvedené v Kúpnej zmluve majú prednosť pred ustanoveniami týchto VOP. Zmluvné strany sa môžu ešte pred uzatvorením Kúpnej zmluvy dohodnúť na zmene týchto VOP, čím je zaručená rovnosť Zmluvných strán.

ČLÁNOK II.

ČO JE TO ELEKTRONICKÁ OBJEDNÁVKA

2.1. Elektronickou objednávkou sa rozumie elektronický formulár odoslaný Kupujúcim Predávajúcemu prostredníctvom platformy WINGSHARE, ktorý obsahuje informácie o Kupujúcom v rozsahu:

 

  1. identifikačné údaje v rozsahu meno, priezvisko, adresa trvalého bydliska (ulica, súpisné a orientačné číslo, PSČ a mesto), adresa na doručenie tovaru (ulica, súpisné a orientačné číslo, PSČ a mesto) v prípade ak realizujete objednávku ako fyzická osoba (spotrebiteľ) alebo
  2. identifikačné údaje v rozsahu obchodné meno, IČO, IČ DPH (ak bolo pridelené), adresa sídla resp. miesto podnikania (ulica, súpisné a orientačné číslo, PSČ a mesto), adresa na doručenie tovaru (ulica, súpisné a orientačné číslo, PSČ a mesto) v prípade ak realizujete objednávku ako právnická osoba alebo fyzická osoba – podnikateľ;
  3. kontaktné údaje v rozsahu telefónne číslo a e-mailová adresa;
  4. referenčné údaje Kúpnej zmluvy v rozsahu najmä špecifikácia tovaru, množstvo objednaného tovaru, dátum realizácie elektronickej objednávky, kúpna cena, spôsob platby a spôsob dopravy (ďalej len ako „Objednávka“).

2.2. Objednávka zrealizovaná podľa bodu 2.1. VOP sa považuje za záväznú a ak v rámci zmluvného vzťahu Kupujúci vystupuje ako spotrebiteľ, v súlade so Zákonom o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku dochádza podľa článku III. týchto VOP k uzatvoreniu Kúpnej zmluvy na diaľku.

 

ČLÁNOK III.

OBJEDNÁVKA

3.1. OBJEDNÁVKA

Objednávku možno vytvoriť a realizovať prostredníctvom platformy WINGSHARE nasledovne:

3.1.1. KROK Č. 1ZASLANIE ZÁVÄZNEJ OBJEDNÁVKY PREDÁVAJÚCEMU

 

  1. Cez platformu WINGSHARE si môže Zákazník objednať akýkoľvek tovar (ktorýkoľvek druh darčekového poukazu), ktorý je možné vložiť do nákupného košíka prostredníctvom tlačidla s nápisom „Pridať do košíka“. Samotná prezentácia darčekových poukazov na platforme WINGSHARE nepredstavuje právne záväznú ponuku, ide len o nezáväzný online katalóg.
  2. Po stlačení tlačidla s nápisom „Pridať do nákupného košíka“ sa objednaný tovar automaticky pridá do nákupného košíka, ktorý je kedykoľvek k dispozícii na nahliadnutie. Vytvorenie Objednávky nie je podmienené registráciou na platforme WINGSHARE. Po zadaní vybraného tovaru do nákupného košíka sa Zákazník môže rozhodnúť, či chce nákup uzavrieť (vyplní pripravený objednávkový formulár) alebo chce pokračovať v nakupovaní. Pri vytváraní Objednávky je Zákazník povinný vyplniť údaje, ktoré od neho systém vyžaduje, pričom sa má za to, že Zákazník uvediete svoje obchodné meno a/alebo IČO, vystupuje a nakupuje ako právnická osoba, resp. fyzická osoba – podnikateľ, nie ako spotrebiteľ. Tieto údaje budú použité pre účely vytvorenia Objednávky a následné plnenie Kúpnej zmluvy. Viac informácii o spracúvaní osobných údajov Zákazníka je uvedených v dokumente Pravidlá ochrany osobných údajov, ktoré sú v kompletnom znení zverejnené na https://www.wingshare.sk/.Podmienkou platnosti elektronickej Objednávky je pravdivé a úplné vyplnenie všetkých údajov uvedených v Objednávke.
  3. Pred odoslaním Objednávky má Kupujúci možnosť skontrolovať a meniť informácie vyplnené v objednávkovom formulári, a tiež zistiť a opraviť chyby vzniknuté pri zadávaní informácií do Objednávky.
  4. Kliknutím na tlačidlo s nápisom „OBJEDNAŤ S POVINNOSŤOU PLATBY“ Kupujúci odošle Predávajúcemu záväznú Objednávku, čím potvrdzuje, že sa oboznámil s hlavnými vlastnosťami tovaru, s dĺžkou platnosti darčekového poukazu, s celkovou cenou tovaru, s cenou za náklady za dopravu a poštovné a s ostatnými nákladmi, pričom zároveň potvrdzuje, že si zvolil vyhovujúci spôsob úhrady kúpnej ceny, spôsob doručenia tovaru a že údaje zadané v Objednávke sú úplné a správne. Odoslaním Objednávky Kupujúci potvrdzuje, že bol oboznámený s tým, že súčasťou Objednávky je povinnosť zaplatiť kúpnu cenu.

 

3.1.2. KROK Č. 2: DORUČENIE KUPUJÚCEMU „POTVRDENIE O PRIJATÍ OBJEDNÁVKY

 

  1. Objednávka sa podľa týchto VOP považuje za záväzný návrh na uzatvorenie Kúpnej zmluvy na dodanie objednaného tovaru podľa ustanovenia §43a ods. 1 Občianskeho zákonníka.
  2. Po odoslaní objednávkového formulára bude táto Objednávka zaregistrovaná v informačnom systéme Predávajúceho, o čom Predávajúci bude Kupujúceho informovať elektronicky, e-mailom s označením „POTVRDENIE O PRIJATÍ OBJEDNÁVKY“ (akceptácia Objednávky). V prípade, ak by Kupujúcemu toto potvrdenie neprišlo z technických príčin na vašej alebo našej strane, kontaktujte nás prosím prostredníctvom e-mailu info@wingshare.sk, radi vám Objednávku potvrdíme dodatočne. V prípade, ak vám nebude doručené potvrdenie o prijatí Objednávky, a vy nás o tom neinformujete do 24 hodín od odoslania Objednávky, považuje sa takáto elektronická Objednávka za nesprávne vyplnenú a ako predávajúci ju nemáme povinnosť akceptovať a byť ňou viazaní. V potvrdzujúcom e-maily, ktorý vám bude doručený podľa tohto bodu VOP sa bude nachádzať celkový sumár vašej Objednávky, teda znenie Kúpnej zmluvy spolu s Vašimi osobnými údajmi (identifikačné údaje, dodacie údaje, kontaktné údaje). V tomto kroku máte možnosť si tieto údaje skontrolovať a v prípade, ak by ste chceli niečo zmeniť, príp. doplniť, kontaktujte nás prosím prostredníctvom e-mailu: info@wingshare.sk.
  3. Odoslaním potvrdenia o prijatí Objednávky podľa tohto kroku VOP sa Kúpna zmluva považuje za záväzne uzavretú, pričom jej predmetom je dodanie v Objednávke špecifikovaného tovaru za uvedenú cenu, a to všetko za podmienok uvedených v týchto VOP.
  4. V prípade, ak ste pri objednávaní zvolili spôsob platby „prevodom na bankový účet“, zašleme vám na vašu e-mailovú adresu, ktorú ste zadali v Objednávke, platobné údaje na úhradu kúpnej ceny. Tieto údaje vám však budú dostupné už pri odoslaní Objednávky. Pri platbe prevodom na bankový účet nezabudnite zadať číslo vašej Objednávky do poľa variabilného symbolu. Objednávku začíname vybavovať v takomto prípade až po prijatí kúpnej ceny.

 

3.1.3. KROK Č. 3: ODOŠLEME VÁM INFORMÁCIU O VYBAVENÍ OBJEDNÁVKY

 

  1. Po zaslaní potvrdzujúceho e-mailu z našej strany po odoslaní Objednávky z Vašej strany prostredníctvom platformy WINGSHARE, začíname pracovať na jej realizácii.
  2. E-mailom vás budeme informovať o stave vašej Objednávky a o jej vybavení, t.j. o odoslaní na adresu vami určenú ako dodaciu adresu v objednávkovom formulári;
  3. Tovar vám primerane zabalíme. Ako Zákazník sa zaväzujete prevziať objednaný tovar a zaplatiť za tento tovar dohodnutú kúpnu cenu.

3.2. DÔLEŽITÉ INFORMÁCIE O ELEKTRONICKEJ OBJEDNÁVKE

3.2.1. Vytvorením Objednávky beriete na vedomie, že každý tovar (darčekový poukaz) má svoju expiráciu, t.j. je potrebné darčekový poukaz uplatniť na platforme WINGSHARE najneskôr v posledný deň uvedený na darčekovom poukaze.

3.2.2. Vyplnením a zaslaním objednávkového formulára nám dávate súhlas na zaslanie elektronických faktúr. Dávame Vám do pozornosti, že za účelom riadneho plnenia Kúpnej zmluvy je potrebné nás neodkladne informovať o zmenách, ktoré by mohli mať vplyv na doručovanie elektronických faktúr, najmä o zmene e-mailovej adresy.

3.2.3. Ako kupujúci ste povinný skontrolovať obsah elektronickej Objednávky uvedený v e-mailovom „POTVRDENÍ OBJEDNÁVKY“. V prípade zistenia nezrovnalostí týkajúcich sa obsahu potvrdenej elektronickej Objednávky ste povinný nás bezodkladne o tom informovať prostredníctvom e-mailovej správy.

3.2.3. Zaslaním elektronickej Objednávky potvrdzujete, že ste si tieto VOP prečítali a v celom rozsahu s nimi súhlasíte. Vyhradzujeme si právo na zmenu týchto VOP bez predchádzajúceho upozornenia. Ustanovenia týchto VOP sú neoddeliteľnou súčasťou každej Kúpnej zmluvy, ktorá na ne odkazuje, a to v znení ku dňu, kedy je Kúpna zmluva uzatvorená.

 

ČLÁNOK IV.

VÝHRADA VLASTNÍCKEHO PRÁVA

4.1. Všetky vami vytvorené a odoslané Objednávky „S POVINNOSŤOU PLATBY“ prostredníctvom objednávkového formuláru zverejneného na platforme WINGSHARE sú považované za záväzné.

 

4.2. Vlastnícke právo k tovaru (darčekovému poukazu) na vás prechádza zaplatením kúpnej ceny v celom rozsahu. Momentom úhrady kúpnej ceny za darčekový poukaz nadobúda darčekový poukaz platnosť a je možné ho použiť.

 

ČLÁNOK V.

KÚPNA CENA A PLATOBNÉ PODMIENKY

5.1. KÚPNA CENA

5.1.1. Naša spoločnosť je platcom DPH. Všetky ceny tovaru uvádzané na platforme WINGSHARE sú uvádzané ako konečné vrátane zodpovedajúcej DPH vo výške stanovenej platným právnym predpisom Slovenskej republiky, nezahŕňajú však cenu dodania tovaru. S cenou dopravy sa oboznámite ešte pred odoslaním záväznej Objednávky.

5.1.2. Všetky tieto ceny tovaru sú platné počas celej doby, kedy sú zobrazené v rozhraní platformy WINGSHARE. Tým nie je dotknuté naše právo uzatvoriť s vami Kúpnu zmluvu s individuálne dohodnutými podmienkami.

5.1.3. Akciové ceny tovaru na platforme WINGSHARE sú platné do dátumu uvedeného v detailoch tovaru. Akékoľvek dodatočné a individuálne zľavy, ktoré sú poskytované nad rámec zliav uvádzaných pri jednotlivých produktoch na platforme WINGSHARE nie sú vzájomne kombinovateľné.

5.1.4. Po úhrade vašej Objednávky vám zašleme faktúru – daňový doklad, ktorá zároveň slúži ako záručný list. Túto faktúru vám pošleme na e-mail, ktorý ste zadali pri vytvorení záväznej Objednávky.

5.1.5. Úhradou kúpnej ceny sa rozumie moment pripísania úhrady v celom jej rozsahu na bankový účet našej spoločnosti, na ktorý mala byť úhrada kúpnej ceny poukázaná.

 

5.2. PLATOBNÉ PODMIENKY

5.2.1. Platba bezhotovostne prevodom na bankový účet

Ak si zvolíte túto formu platby, za tovar zaplatíte bezhotovostne, prevodom na náš bankový účet, a to ešte pred samotným dodaním tovaru. Na vašu e-mailovú adresu vám bude doručený e-mail s informáciami potrebnými na prevod peňazí kúpnej ceny: číslo účtu, IBAN, presná čiastka kúpnej ceny a variabilný symbol, aby bolo možné identifikovať platbu. Záväzok uhradiť kúpnu cenu je splnený okamihom pripísania príslušnej čiastky kúpnej ceny na náš bankový účet. Lehota na uhradenie kúpnej ceny je 5 pracovných dní odo dňa zaslania e-mailu s informáciami o platobných podmienkach. Po pripísaní finančných prostriedkov kúpnej ceny v prospech nášho bankového účtu budete o tejto skutočnosti informovaný a takisto aj o odoslaní tovaru vašej Objednávky. Ak neobdržíme platbu riadne a včas, sme oprávnení od Kúpnej zmluvy odstúpiť.

5.2.2. Platba prostredníctvom platobnej brány „Platba kartou“

Ak si zvolíte formu platby prevodom na náš účet prostredníctvom platobnej brány, za tovar zaplatíte pohodlne a bezpečne svojou platobnou kartou, a to ešte pred samotným dodaním tovaru. Záväzok uhradiť kúpnu cenu je splnený okamihom doručenia potvrdenia o uhradení kúpnej ceny. Lehota na uhradenie kúpnej ceny je 5 pracovných dní od momentu odoslania Objednávky. O úhrade kúpnej ceny budete o tejto skutočnosti informovaný a takisto aj o odoslaní tovaru vašej Objednávky. Ak neobdržíme platbu riadne a včas, sme oprávnení od Kúpnej zmluvy odstúpiť.

 

ČLÁNOK VI.

DODACIE PODMIENKY

6.1. DODACIE PODMIENKY

6.1.1. Darčekovú poukážku s vygenerovaným osobitným kódom Vám posielame na e-mail, ktorý zadáte pri vytvorená Objednávky. Zároveň Vám darčekovú poukážku zašleme prostredníctvom doručovateľa zvyčajne do troch (3) pracovných dní od prijatia a potvrdenia záväznej Objednávky. Dodacia lehota má orientačný charakter. Ak vám však balík nebude doručený ani do 10 pracovných dní, tak nás prosím kontaktujte, mohla sa vyskytnúť chyba na strane doručovateľa. Bližšie informácie o Vašom balíku a možných dôvodoch nedoručenia vám po preverení následne poskytneme e-mailom.

6.1.2. V prípade, ak v rámci zmluvného vzťahu vystupujete ako spotrebiteľ, tovar máme povinnosť doručiť v lehote najneskôr do 30 dní od prijatia záväznej Objednávky. Ak nedodržíme túto lehotu podľa predchádzajúcej vety, v súlade s ustanovením § 614 ods. 1 Občianskeho zákonníka máte právo nás vyzvať, aby sme dodali tovar vo Vami poskytnutej dodatočnej primeranej lehote. Ak nedodáme tovar ani v tejto dodatočnej primeranej lehote, máte právo odstúpiť od Kúpnej zmluvy, pričom Vám v takomto prípade vrátime zaplatenú kúpnu cenu.

6.1.3. Na prevzatie tovaru sme oprávnení vás vyzvať aj pred uplynutím lehoty na dodanie tovaru dohodnutej v Kúpnej zmluve.

6.1.4. V prípade, ak objednaný tovar nie je možné dodať v lehote uvedenej v bode 6.2. týchto VOP, budeme Vás o tom bezodkladne informovať (e-mailom alebo telefonicky) a oznámime Vám predpokladaný termín dodania tovaru. Ak sa nám tovar nepodarí zabezpečiť ani v dodatočnej lehote, máte právo od Kúpnej zmluvy odstúpiť a v prípade úhrady kúpnej ceny alebo jej časti Vám budú finančné prostriedky vrátené do 14-tich dní, a to rovnakým spôsobom, aký bol použitý vami pri platbe za tovar, pokiaľ nebudete požadovať iný druh platby.

6.1.5. Tovar (elektronická darčeková poukážka) sa považuje za prevzatý momentom doručenia elektronickej darčekovej poukážky na e-mailovú adresu, ktorú ste zadali pri vytvorení Objednávky. V prípade akýchkoľvek pochybností o doručení elektronickej darčekovej poukážky sa elektronická darčeková poukážka považuje za doručenú deň nasledujúci po dni jej odoslania zo systému platformy WINGSHARE.

6.1.6. Tovar (listinná darčeková poukážka) sa považuje za prevzatý okamihom, keď vy alebo vami určená Oprávnená osoba s výnimkou Doručovateľa prevezme tovar, alebo ak sa

 

  1. tovary objednané v jednej Objednávke dodávajú oddelene, okamihom prevzatia tovaru, ktorý bol dodaný ako posledný,
  2. dodáva tovar pozostávajúci z viacerých dielov alebo kusov, okamihom prevzatia posledného dielu alebo posledného kusu,
  3. tovar dodáva opakovane počas vymedzeného obdobia, okamihom prevzatia prvého dodaného tovaru.

 

6.1.7. Tovar s doručením na vami uvedenú adresu posielame doručovateľom. K dodacej lehote treba preto pripočítať bežne 1 až 3 pracovné dni. O tom, že vaša Objednávka bola odovzdaná doručovateľovi vás budeme informovať e-mailom.

6.1.8. Tovar ste povinný prevziať v dohodnutom mieste a čase osobne, alebo zabezpečiť jeho prevzatie Oprávnenou osobou.

6.1.9. Povinnosť dodať tovar (elektronickú darčekovú poukážku) si splníme v momente, keď vám na vašu e-mailovú adresu, ktorú zadáte vo vašej Objednávke doručíme objednanú elektronickú darčekovú poukážku. Povinnosť dodať tovar (listinnú darčekovú poukážku) si splníme v momente, keď vám alebo Oprávnenej osobe umožníme na určenom mieste dodania tovaru s tovarom disponovať. V prípade, ak Oprávnená osoba nebola uvedená v Objednávke, máte povinnosť zabezpečiť, aby táto Oprávnená osoba preukázala na vyzvanie svoju totožnosť a oprávnenie vás zastupovať.

6.1.10. V omeškaní s dodaním tovaru sme len v prípade, ak sme v omeškaní s jeho odovzdaním Vašej osobe (príp. Oprávnenej osobe), resp. Doručovateľovi. V omeškaní s dodaním tovaru nie sme v prípade, ak nemôžeme plniť z dôvodu na vašej strane. Čiastkové dodávky tovaru sú prípustné a tieto ste povinní prevziať.

6.1.11. Záväzok dodať tovar sa považuje za splnený aj v prípade, ak neprevezmete tovar v dohodnutom čase a na dohodnutom mieste, resp. odmietne tovar prevziať. V prípade, ak si tovar neprevezmete a tovar sa nám vráti späť, máme právo od Kúpnej zmluvy odstúpiť a od Zákazníka požadovať náhradu nákladov spojených s vrátením tovaru. Opätovné doručenie zásielky je možné len po vzájomnej dohode.

 

6.2. DOPRAVA A POŠTOVNÉ

6.2.1. Všetky Objednávky expedujeme prostredníctvom doručovateľov, t.j.:

 

  1. Slovenská pošta a.s., so sídlom Partizánska cesta 9, Banská Bystrica 975 99, Slovenská republika, IČO: 36 631 124, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Banská Bystrica, Oddiel: Sa, Vložka č. 803/S;
  2. Packeta Slovakia s. r. o., so sídlom Kopčianska 3338/82A, Bratislava – mestská časť Petržalka 851 01, Slovenská republika, IČO: 48 136 999, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, Oddiel: Sro, Vložka č. 105158/B;
  3. Slovak Parcel Service s.r.o., so sídlom Senecká cesta 1, Ivanka pri Dunaji 900 28, Slovenská republika, IČO: 31 329 217, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, Oddiel: Sro, Vložka č. 3215/B.

 

6.2.2. Tovar bude odoslaný v rámci Slovenskej republiky na adresu uvedenú vo Vašej Objednávke a doručený v najbližších pracovných dňoch od jeho odoslania v súlade s týmito VOP.

6.2.3. Výška poštovného je pripočítavaná podľa krajiny, kde bude tovar doručovaný. O pripočítaní sumy za dopravu tovaru budete vopred informovaný pred odoslaním Objednávky. Iné poplatky ani balné neúčtujeme.

6.2.4. Uvedené ceny platia iba pri poslaní celej Objednávky v jednej zásielke. Pri rozdelení Objednávky a jej doručovaní vo viacerých zásielkach môže byť celkové poštovné vyššie.

6.2.5. Zákazník nie je oprávnený zadržať akúkoľvek časť kúpnej ceny tovaru z dôvodu akýchkoľvek svojich pohľadávok voči Predávajúcemu, ani jednostranne započítať akékoľvek svoje pohľadávky (či už vyplývajúce alebo priamo súvisiace s Kúpnou zmluvou alebo vzniknuté z iného právneho dôvodu) voči akýmkoľvek pohľadávkam Predávajúceho.

 

ČLÁNOK VII.

ZODPOVEDNOSŤ ZA ONESKORENÉ DODANIE OBJEDNANÉHO TOVARU

7.1. Dávame Vám na vedomie, že nenesieme zodpovednosť za oneskorené dodanie objednaného tovaru, ktoré zavinil doručovateľ alebo vami zadaná nesprávna adresa v Objednávke.

7.2. Pri prevzatí zásielky ste oprávnený skontrolovať zásielku, či nebol poškodený obal zásielky (mechanické poškodenie spôsobené prepravou) a či je tovar bez vád. V prípade viditeľného poškodenia zásielky alebo tovaru ste oprávnený zásielku neprevziať, v takom prípade sa nedostanete do omeškania s prevzatím tovaru. Ak tovar neprevezmete z dôvodu jeho viditeľného poškodenia, je potrebné spísať s doručovateľom reklamačný protokol.

 

ČLÁNOK VIII.

STORNO OBJEDNÁVKY

8.1. Ak si prajete zrušiť Vašu Objednávku, ktorá ešte nebola vybavená, čo najskôr nás prosím kontaktujte písomne alebo elektronicky na našu e-mailovú adresu info@wingshare.sk a uveďte číslo Vašej Objednávky v prípade, že kúpna cena Objednávky (príp. zálohovej faktúry) ešte nebola uhradená.

8.2. Ak už bola Vaša Objednávka zaplatená, avšak tovar (darčekovú poukaz) ešte nebol uplatnený a vy sa Objednávku rozhodnete zrušiť podľa predchádzajúceho bodu týchto VOP, peniaze vám vrátime najneskôr do 14 dní, a to rovnakým spôsobom, aký bol použitý vami pri platbe za tovar, pokiaľ nebudete požadovať iný druh platby.

8.3. Ako Predávajúci si vyhradzujeme právo zrušiť Objednávku alebo jej časť (odstúpiť od Kúpnej zmluvy),

 

  1. ak Objednávku nebolo možné záväzne potvrdiť (chybný údaj zadaný v Objednávke),
  2. ak nie je možné z technických príčin tovar dodať v požadovanej lehote alebo za podmienok Objednávky,
  3. ak neuhradíte kúpnu cenu za tovar uvedenú v objednávke riadne a včas podľa týchto VOP,
  4. ak ako kupujúci ste osobou, ktorá podstatným spôsobom porušila svoje povinnosti voči našej spoločnosti, alebo si objednala tovar v rozsahu, ktorý prekračuje obvyklé množstvá, ktoré môže bežne rozumne spotrebovať resp. zúžitkovať.

 

8.4. V prípade, že nastane situácia podľa bodu 8.3. týchto VOP, budeme vás bezodkladne kontaktovať za účelom dohody o ďalšom postupe. V prípade, že ste už cenu z Objednávky alebo jej časť zaplatili, a nedôjde k dohode o poskytnutí iného tovaru v rovnakej kvalite a cene, ani o inom náhradnom plnení, zaväzujeme sa Vám vrátiť do 14 dní cenu zaplatenú za tovar, a to rovnakým spôsobom, aký bol použitý vami pri platbe za tovar, pokiaľ nebudete požadovať iný druh platby.

8.5. V prípade, ak odstúpime od Kúpnej zmluvy z dôvodu uvedenom v bode 8.3. písm. a. týchto VOP alebo z dôvodu uvedenom v bode 8.3. písm. c. týchto VOP alebo v bode 8.3. písm. d týchto VOP, vniká nám nárok požadovať náhradu za vzniknuté náklady škodu, ktorá nám v súvislosti s porušením povinností Vás ako kupujúceho vznikne.

 

ČLÁNOK IX.

PODMIENKY ODSTÚPENIA OD KÚPNEJ ZMLUVY

9.1. KEDY MÔŽETE ODSTÚPIŤ OD KÚPNEJ ZMLUVY

9.1.1. Ak vo vzťahu k našej spoločnosti pri uzatvorení Kúpnej zmluvy vystupujete ako spotrebiteľ, máte právo odstúpiť od Kúpnej zmluvy uzatvorenej na diaľku bez uvedenia dôvodu do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru (podľa bodu 6.5. týchto VOP), pričom táto lehota sa považuje za zachovanú, ak oznámenie o odstúpení od Kúpnej zmluvy bolo odoslané našej spoločnosti najneskôr v posledný deň tejto lehoty. Podmienkou na platné odstúpenie podľa predchádzajúcej vety je však skutočnosť, že tovar (darčekovú poukaz) nebol použitý (uplatnený).

9.1.2. V prípade odstúpenia od Kúpnej zmluvy podľa predchádzajúceho bodu VOP sa Kúpna zmluva od začiatku zrušuje a tiež sa zrušuje od začiatku aj každá doplnková zmluva súvisiaca s Kúpnou zmluvou, od ktorej ste ako spotrebiteľ odstúpili. Ako spotrebiteľ môžete odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je dodanie tovaru, aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od Kúpnej zmluvy.

9.2. POSTUP ODSTÚPENIA OD KÚPNEJ ZMLUVY

9.2.1. Pri uplatnení práva na odstúpenie od Kúpnej zmluvy ste povinný nás informovať o svojom rozhodnutí odstúpiť od Kúpnej zmluvy jednoznačným vyhlásením, a to elektronicky e-mailom na adresu info@wingshare.sk v lehote uvedenej v bode 9.1.1. týchto VOP. Na odstúpenie od Kúpnej zmluvy môžete použiť formulár, ktorý tvorí prílohu č. 1 týchto VOP zverejnený na našej webovej stránke https://www.wingshare.sk/. Tento formulár vyplňte spolu s uvedením čísla bankového účtu v prípade, ak budete žiadať Kúpnu cenu uhradiť prevodom na svoj bankový účet.

9.2.2. Vzhľadom na charakter tovaru nám v prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy podľa tohto článku VOP nemusíte tovar posielať späť na našu adresu. Momentom doručenia oznámenia o vybavení vašej žiadosti na odstúpenie od zmluvy stratí darčeková poukážka platnosť.

9.3. DÔSLEDKY ODSTÚPENIA OD KÚPNEJ ZMLUVY

9.3.1. Odstúpením od Kúpnej zmluvy sa Kúpna zmluva ruší od začiatku. Odstúpenie od Kúpnej zmluvy môžete uplatniť aj vo vzťahu k časti predmetu Kúpnej zmluvy (ak predmetom Kúpnej zmluvy resp. záväznej Objednávky bolo dodanie väčšieho množstva tovaru na seba nenadväzujúceho) a v takom prípade sa Kúpna zmluva ruší len v tejto časti.

9.3.2. Naša spoločnosť sa zaväzuje bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od Kúpnej zmluvy, vrátiť vám všetky platby, ktoré sme od vás prijali na základe Kúpnej zmluvy alebo v súvislosti s ňou, a to rovnakým spôsobom, aký bol použitý vami pri platbe za tovar, pokiaľ nebudete požadovať iný druh platby.

 

ČLÁNOK X.

NEPREVZATIE OBJEDNANEJ ZÁSIELKY

10.1. Neprevzatie zásielky, ktorú si záväzne objednáte, nie je možné podľa platných právnych predpisov považovať za platné odstúpenie od Kúpnej zmluvy.

10.2. Ako Predávajúci máme právo žiadať od vás náhradu všetkých nákladov, ktoré sú spojené s neprevzatím objednanej zásielky v súlade s bodom 8.3. týchto VOP. Všetky spory budú riešené prioritne dohodou v súlade s právnymi predpismi platnými na území Slovenskej republiky.

 

ČLÁNOK XI.

ZÁRUČNÁ DOBA A ZODPOVEDNOSŤ PREDAVAJÚCEHO ZA VADY TOVARU

11.1. Naša spoločnosť zodpovedá za vady, ktoré má zakúpený tovar pri prevzatí Zákazníkom.

11.2. Vzhľadom na charakter tovaru (darčeková poukážka s limitovanou platnosťou) je záručná doba stanovená na dobu, ktorá je uvedená na darčekovej poukážke. Záruka sa vzťahuje na skutočnosť, že vygenerovaný kód bude počas trvania platnosti darčekovej poukážky platný, a do momentu, kedy bude uplatnený (použitý) prostredníctvom platformy WINGSHARE.

11.3. Vada tovaru a nároky vyplývajúce z vady tovaru musia byť uplatnené do konca záručnej doby. Ak ide o chyby, ktoré sa vyskytnú po kúpe, treba ich vytknúť bez zbytočného odkladu od zistenia chyby, najneskôr do uplynutia záručnej doby. Uplynutím záručnej doby zaniká právo na uplatnenie reklamácie. Záručná doba sa predlžuje o dobu, po ktorú ste nemohli tovar z dôvodu záručnej opravy používať.

11.4. Ku každému tovaru zakúpenému v našej spoločnosti Vám elektronicky alebo v listinnej podobe zasielame faktúru, pričom takáto faktúra slúži zároveň ako záručný doklad.

11.5. Ako Predávajúci nesieme zodpovednosť za:

 

  1. dodržanie ceny, ktorá bola platná v čase odoslania Objednávky, ak došlo k akceptácii Objednávky z našej strany;
  2. odoslanie tovaru bez vád;
  3. dodanie tovaru v množstve a kvalite podľa Objednávky, za predpokladu, že došlo k jej akceptácii z našej strany;
  4. zaslanie daňového dokladu (faktúry), a to v elektronickej alebo v listinnej podobe.

 

11.6. Ako Predávajúci nezodpovedáme za vady tovaru, ak boli spôsobené z dôvodov na strane Zákazníka (napr. nefunkčný e-mail).

11.7. POUČENIE O ZODPOVEDNOSTI PREDÁVAJÚCEHO ZA VADY TOVARU podľa §3 písm. l) Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku:

 

  1. Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, máte právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Ako predávajúci sme povinní vadu bez zbytočného odkladu odstrániť.
  2. Namiesto odstránenia vady môžete požadovať výmenu tovaru, alebo ak sa vada týka len súčasti tovaru, výmenu súčasti, ak nám tým nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady.
  3. Namiesto odstránenia vady vždy môžeme vymeniť vadný tovar za bezvadný, ak vám to nespôsobí závažné ťažkosti.
  4. Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa tovar mohol riadne užívať ako tovar bez vady, máte právo na výmenu tovaru alebo má právo od Kúpnej zmluvy odstúpiť. Tie isté práva Vám prislúchajú, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však nemôžete pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád tovar riadne užívať.
  5. Ak ide o iné neodstrániteľné vady, máte právo na primeranú zľavu z ceny tovaru.

 

ČLÁNOK XII.

REKLAMAČNÝ PORIADOK

12.1. PREVENCIA

12.1.1. Pri výbere tovaru je potrebné, aby zvolený druh tovaru zodpovedal Vašim potrebám. Len tovar dobre zvolený z hľadiska využitia jeho účelu je predpokladom naplnenia úžitkovej hodnoty tovaru.

12.1.1. Počas celej doby používania zakúpeného tovaru je nutné, aby ste venovali dostatočnú pozornosť základným pravidlám uplatnenia a používania tohto tovaru.

12.2. REKLAMAČNÉ A ZÁRUČNÉ PODMIENKY

12.2.1. Reklamačný poriadok upravuje postup nás ako Predávajúceho a vás ako Zákazníka pri uplatňovaní práv vyplývajúcich zo zodpovednosti našej spoločnosti za vady tovaru zakúpeného na platforme WINGSHARE a práva a povinnosti Zmluvných strán s tým súvisiace.

12.2.2. Reklamácie sa vybavujú v súlade s platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky, pričom ak ste spotrebiteľom v zmysle § 52 ods. 4 Občianskeho zákonníka váš postup sa riadi podľa § 619 až § 627 Občianskeho zákonníka a Zákonom ochrane spotrebiteľa, Zákonom o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku, ak NIE STE spotrebiteľom v zmysle § 52 ods. 4 Občianskeho zákonníka váš postup sa riadi podľa § 422 až 442 Obchodného zákonníka.

12.2.3. Tovar pri preberaní si prosím vizuálne skontrolujte ihneď pri jeho prevzatí. Máte nárok tovar neprebrať vtedy, ak je na ňom alebo na jeho obale viditeľné mechanické poškodenie zjavne spôsobené prepravou, alebo ak je tovar neúplný. V takomto prípade ste vždy povinný spísať s príslušným doručovateľom protokol o škode/reklamácií alebo zásielku môžete odmietnuť prevziať. Nekompletnosť zásielky alebo poškodenie tovaru Vás prosíme v záujme zrýchlenia konania oznámiť nám do 48 hodín od prevzatia zásielky e-mailom na adresu info@wingshare.sk.

12.2.4. Reklamovať vady tovaru ste povinní vždy bez zbytočného odkladu podľa podmienok uvedených v príslušných ustanoveniach Obchodného zákonníka a Občianskeho zákonníka.

12.2.5. Každú reklamáciu spotrebiteľa vyriešime najneskôr do 30 dní po prevzatí reklamovaného tovaru.

12.2.6. Nezodpovedáme za vady, ku ktorým došlo VIS MAIOR, t.j. vyššou mocou.

12.2.7. Právo uplatniť reklamáciu na vady nemáte pri vadách, o ktorých ste boli v čase uzatvárania Kúpnej zmluvy informovaný, a na ktoré mu bola poskytnutá zľava z ceny tovaru.

12.2.8. Ak po doručení tovaru zistíte nezrovnalosti medzi dodaným tovarom a faktúrou, prípadne poškodenie tovaru, oznámte to bezodkladne našej spoločnosti prostredníctvom elektronickej pošty na e-mail info@wingshare.sk. Ak tak neurobíte, neskôr môže byť reklamácia z tohto dôvodu zamietnutá.

 

12.3. POSTUP PRI REKLAMÁCII

12.3.1. V prípade uplatnenia reklamácie zakúpeného tovaru nás o tom informujte e-mailom na adrese info@wingshare.sk, na ktorý Vás prosíme zaslať vyplnený Reklamačný formulár, ktorý tvorí prílohu č. 2 týchto VOP. V Reklamačnom formulári stručne uveďte dôvod reklamácie, Vašu identifikáciu (meno a priezvisko, obchodné meno, adresu sídla resp. adresu trvalého pobytu, Vašu adresu na doručovanie, popis tovaru, názov a číslo bankového účtu, v ktorej účet je vedený, ak budete žiadať vrátiť peniaze na účet).

12.3.2. Reklamovať je možné len tovar zakúpený u nás prostredníctvom platformy WINGSHARE a úplne zaplatený. V Reklamačnom formulári ste povinný čo najvýstižnejšie popísať vadu, pre ktorú tovar reklamuje a to, akým spôsobom sa vada navonok prejavuje. Vybavenie reklamácie sa vzťahuje len na chyby uvedené v Reklamačnom formulári.

12.3.3. Ak Reklamačný formulár nie je úplne vyplnený, vyzveme vás telefonicky prípadne e- mailom na doplnenie chýbajúcich údajov alebo priloženie chýbajúcich potrebných dokladov.

12.3.4. Po obdržaní reklamácie Vás budeme bezodkladne kontaktovať e-mailom a dohodneme sa s Vami na ďalšom postupe.

12.3.5. Pri identifikácii vady reklamovaného tovaru sa postupuje podľa zákonných ustanovení Občianskeho zákonníka (§ 622 a §623). Odstrániteľné vady sme povinní odstrániť bez zbytočného odkladu. Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa tovar mohol riadne užívať ako vec bez vady, máte právo na výmenu tovaru alebo právo na odstúpenie od Kúpnej zmluvy.

12.3.6. Vybavenie reklamácie zrealizujeme jedným z nasledujúcich zákonných spôsobov:

 

  1. odovzdaním opraveného tovaru;
  2. výmenou tovaru;
  3. vrátením kúpnej ceny tovaru;
  4. vyplatením primeranej zľavy z ceny tovaru;
  5. písomnou výzvou na prevzatie plnenia;
  6. odôvodneným zamietnutím reklamácie tovaru.

 

12.3.7. V prípade uznania reklamácie výsledkom ktorého bude výmena tovaru Vám tovar vymeníme kus za kus, prípadne poskytneme iný, ktorý si vyberiete (do hodnoty reklamovaného tovaru), a rovnako znášame náklady na jeho vrátenie a dodanie nového tovaru.

12.3.8. Spôsob vybavenia reklamácie pri spotrebiteľovi určíme v čo najkratšom čase, v zložitých prípadoch do troch pracovných dní od uplatnenia reklamácie, v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu tovaru, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po určení spôsobu reklamácie sa reklamácia vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch môžeme reklamáciu vybaviť aj neskôr; vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie máte ako spotrebiteľ právo od Kúpnej zmluvy odstúpiť alebo máte právo na výmenu tovaru za nový. O výsledku reklamácie budete informovaný bezprostredne po ukončení reklamačného konania e-mailom a spolu s tovarom Vám bude doručený reklamačný protokol s dátumom a spôsobom vybavenia reklamácie, vrátane potvrdenia o vykonaní opravy a dobe jej trvania, prípadne písomného odôvodnenia zamietnutia reklamácie.

12.3.9. Pri uplatnení reklamácie sme povinní vydať vám ako spotrebiteľovi potvrdenie. Ak je reklamácia uplatnená prostredníctvom prostriedkov diaľkovej komunikácie, teda e-mailom, potvrdenie o uplatnení reklamácie vám doručíme ako spotrebiteľovi ihneď; ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie; potvrdenie o uplatnení reklamácie sa nemusí doručovať, ak ako spotrebiteľ máte možnosť preukázať uplatnenie reklamácie iným spôsobom.

12.3.10. Písomný doklad o vybavení reklamácie Vám ako spotrebiteľovi vydáme najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie, najneskôr však do 30 dní odo dňa prevzatia predmetu reklamácie, ak lehota na jej vybavenie začala plynúť odo dňa prevzatia predmetu reklamácie našou spoločnosťou.

 

ČLÁNOK XIII.

ALTERNATÍVNE RIEŠENIE SPOROV

13.1. Právne vzťahy, ktoré vzniknú medzi našou spoločnosťou ako Predávajúcim a vami ako kupujúcim v súvislosti s používaním platformy WINGSHARE a uzatvorením zmluvného vzťahu sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky. Účastníci tohto právneho vzťahu sa dohodli, že v prípade vzniku sporu je daná právomoc súdom Slovenskej republiky.

13.2. Máme záujem o riešenie sporov vzniknutých v súvislosti s Kúpnou zmluvou predovšetkým mimosúdnou cestou, a preto v prípade, ak ako spotrebiteľ nie ste spokojný s vybavením reklamácie alebo máte pocit, že došlo k porušeniu vašich práv ako spotrebiteľa z našej strany, môžete sa za účelom vyriešenia vzniknutej situácie obrátiť na našu spoločnosť prostredníctvom e-mailovej adresy: info@wingshare.sk, respektíve v zmysle zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov, podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu na príslušný subjekt alternatívneho riešenia sporov (ďalej aj ako „ARS“), podľa zákona 391/2015 Z.z., v platnom znení, ARS subjektami sú Slovenská obchodná inšpekcia, orgány, a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. Zoznam subjektov ARS je možné nájsť na stránke Ministerstva hospodárstva SR www.mhsr.sk. Návrh môžete ako spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z., v platnom znení.

13.3. Spory môžete ako spotrebiteľ takisto riešiť prostredníctvom platformy https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1, Sťažnosť môžete podať aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm. Právo voľby spomedzi subjektov alternatívneho riešenia sporov má spotrebiteľ. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporov vyplývajúcich zo spotrebiteľských zmlúv uzatvorených na diaľku. Bližšie informácie nájdete aj tu:

 

  1. https://www.soi.sk/sk/Alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi,
  2. https://www.economy.gov.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov

 

13.4. Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a našou spoločnosťou, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20,- EUR. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5,- EUR s DPH.

 

ČLÁNOK XIV.

ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

14.1. Tieto VOP boli formulované a ustanovené v dobrej viere, za účelom splnenia zákonných podmienok a úprav korektných obchodných vzťahov medzi Vami ako kupujúcim a našou spoločnosťou. Vaše práva vo vzťahu k našej spoločnosti vyplývajúce zo Zákona o ochrane spotrebiteľa a Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku zostávajú týmito podmienkami nedotknuté. Právne vzťahy a podmienky tu výslovne neupravené ako aj prípadné spory vzniknuté z neplnenia týchto podmienok sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného alebo Občianskeho zákonníka, Zákona o ochrane spotrebiteľa a Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku. V prípade, ak ste osobou so sídlom alebo miestom podnikania mimo územia Slovenskej republiky, vylučuje sa dohodou Zmluvných strán pôsobnosť Dohovoru OSN o zmluvách o medzinárodnej kúpe tovaru. Uvedené platí aj v prípade, ak obsahuje právny vzťah založený Kúpnou zmluvou medzinárodný (zahraničný) prvok.

14.2. Ak ktorékoľvek ustanovenie týchto VOP je alebo sa kedykoľvek stane neplatným alebo nevykonateľným v akomkoľvek ohľade, platnosť a vykonateľnosť zostávajúcich ustanovení týchto VOP tým nebude dotknutá ani narušená. Zmluvné strany sa týmto zaväzujú rokovať o nahradení akéhokoľvek neplatného alebo nevykonateľného ustanovenia novým ustanovením, pričom tieto nové ustanovenia sa budú čo najviac blížiť významu tých neplatných alebo nevykonateľných ustanovení, ktoré sa nimi nahrádzajú. Uvedeným nie je dotknuté právo našej spoločnosti na zmenu týchto VOP.

14.3. Ako Zákazník nie ste oprávnený postúpiť alebo previesť Kúpnu zmluvu alebo ktorúkoľvek jej časť alebo jednotlivé práva a povinnosti vyplývajúce z Kúpnej zmluvy na tretiu osobu bez nášho predchádzajúceho písomného súhlasu.

14.4. VYŠŠIA MOC: Povinnosti nahradiť škodu sa zmluvná strana zbaví, ak preukáže, že jej v splnení Kúpnej zmluvy dočasne alebo trvale zabránila mimoriadna nepredvídateľná a neprekonateľná prekážka, ktorá vznikla nezávisle od jej vôle.

14.5. Kúpnu zmluvu je možné meniť a dopĺňať len na základe písomnej dohody oboch Zmluvných strán.

14.6. Tieto VOP platia, ak nie je výslovne medzi Zmluvnými stranami písomne dohodnuté niečo iné alebo pokiaľ z príslušnej právnej úpravy nevyplýva niečo iné. Osobitné podmienky uvedené v Kúpnej zmluve majú prednosť pred ustanoveniami týchto VOP.

14.7. Zakliknutím tlačidla o oboznámení sa s týmito VOP pred odoslaním Objednávky vyjadrujete, že ste sa s obsahom týchto VOP oboznámili, v plnom rozsahu ste im porozumeli a súhlasíte s nimi.

14.8. VOP v ich aktuálnom znení sú dostupné na našej internetovej stránke: https://www.wingshare.sk/.

14.9. Tieto VOP sme oprávnení kedykoľvek jednostranne zmeniť alebo doplniť, a to najmä pri zmene súvisiacich právnych noriem alebo pri zmene spôsobu vedenia obchodnej činnosti. Takáto zmena alebo doplnenie však nemá vplyv na práva ani povinnosti Zmluvných strán z Kúpnych zmlúv uzatvorených do doby účinnosti takto upravených VOP. Upozornenie na zmenu VOP nie je podmienkou nadobudnutia ich účinnosti a vy ste tak povinný zoznámiť sa s ich aktuálne účinným znením predtým ako odošlete Objednávku. Nové aktualizované znenie VOP nahrádza predchádzajúce znenie a nadobudne platnosť a účinky:

 

  1. dňom ich zverejnenia na webovej stránke https://www.wingshare.sk/ (aplikuje sa v prípade, ak sú VOP zverejnené na tejto webovej stránke), alebo
  2. dňom nasledujúcim po ich odoslaní v elektronickej podobe (e-mailom) z našej strany na vašu e-mailovú adresu (aplikuje sa v prípade, ak VOP nie sú zverejnené na webovej stránke https://www.wingshare.sk/).

 

14.10. Zmluvné strany sa dohodli, že plne uznávajú komunikáciu na diaľku – telefonickú, elektronickú formu komunikácie – najmä prostredníctvom elektronickej pošty a internetovej siete ako platnú a záväznú pre obe Zmluvné strany.

 

ORGÁN DOZORU:

 

Inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie (SOI) pre Košický kraj

Vrátna 3, P. O. BOX A-35, 040 65 Košice 1
Odbor výkonu dozoru
tel. č. 055/729 07 05, 055/622 76 55fax č. 055/622 46 95

WEB: https://www.soi.sk/

 

AUTORSKÉ PRÁVO:

Webová stránka https://www.wingshare.sk/, texty zverejnené na webovej stránke https://www.wingshare.sk/ a spôsob jej prevedenia sú chránené príslušnými ustanoveniami zákona č. 185/2015 Z. z. Autorského zákona v znení neskorších predpisov. Všetky informácie, prehľady a popisy, príp. obrázky nachádzajúce sa na tejto webovej stránke sú chránené autorskými právami.

 

PRÍLOHY NA STIAHNUTIE:

Príloha č. 1: Všeobecné obchodné podmienky (darčekové poukazy)

Príloha č. 2: Formulár na odstúpenie od zmluvy

Príloha č. 3: Reklamačný formulár

 

Tieto VOP nadobúdajú účinnosť od 01.06.2022